Nogeennachtje - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Erik en Marga - WaarBenJij.nu Nogeennachtje - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Erik en Marga - WaarBenJij.nu

Nogeennachtje

Blijf op de hoogte en volg Erik en Marga

03 Juni 2016 | Nederland, Vlissingen

Hallo allemaal,

Nog een nachtje en dan is het zover: onze reis naar Canada gaat beginnen.
We hebben deze blog aangemaakt om jullie een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen in Canada. Ik hoop dat het ook gaat lukken om met enige regelmaat een stukje te schrijven maar we gaan ons best doen.
Vanochtend online ingecheckt en voor degenen die het verhaal van de stoelen in het vliegtuig hebben meegekregen..... we zitten naast elkaar dus dat valt in ieder geval weer mee.
Vandaag de inpakken en wat laatste klusjes doen en dan morgenvroeg met de trein richting Schiphol.
Jullie gaan van ons horen.

Groepjes Erik en Marga

• 03 Juni 2016 - 11:46

Pa En Ma De Kraa:

Hoi hoi vannacht een goede rust gezond weer op om morgen aan een mooie vakantie te beginnen!!!goede vlucht ......en geniet van de reis....gaan jullie volgen liefs pa en ma

• 03 Juni 2016 - 14:46

Anneke En Leen :

Leuk dat juie een verslag maken dan kunnen we jullie volgen .Goede vlucht pa en ma

• 04 Juni 2016 - 20:36

Andre:

Geniet ervan, maak er een mooie en bijzondere reis van! Groet Andre

• 04 Juni 2016 - 21:23

Ariane:

Heel veel plezier....en al die uren naast elkaar, dat is toch gezelliger!
    rob en ariane