Dag 23 Laatste dag Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Erik en Marga - WaarBenJij.nu Dag 23 Laatste dag Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Erik en Marga - WaarBenJij.nu

Dag 23 Laatste dag Victoria

Blijf op de hoogte en volg Erik en Marga

26 Juni 2016 | Canada, Victoria

Vandaag is onze laatste dag in Victoria. We worden wakker met de zon en het is heerlijk weer vandaag. Na ons ontbijt zijn we op de fiets weer naar de stad gegaan. Vandaag een wat makkelijkere route met zo min mogelijk heuvels. In de stad hebben we vandaag heerlijk rondgelopen en genoten van de zon, de vriendelijke mensen, de relaxte sfeer en oké ook een paar shops, restaurantje, barretje, ijszaak. Wat is het leven toch heerlijk zo. Victoria is echt een stad waar je oud kan worden (Vlissingen ook hoor ☺). In de stad waren op verschillende plekken muziek voorstellingen. In de haven deden de toeristische rondvaartbootjes een dansje op de muziek (pff wel erg toeristisch maar toch wel leuk) , was er een jazz festival, weer ergens anders een reggae-festival en voor het House of Parlements een concert van een orkest bestaande uit talentvolle studenten en docenten van het conservatorium.
Op het gras voor het House heerlijk een beetje gelegen en genoten van de sfeer van de stad en ondertussen soms ook alvast de gedachten af laten dwalen naar huis en naar Lisette en Tamara.
Na het eten zijn we heerlijk op de fiets weer naar ons B&B gereden en uiteraard met zo min mogelijke heuvels (Marga is klaar met de bergen en wil wind, duinen, strand en vlakke wegen).
Terwijl we dit schrijven realiseren we ons dat we morgen echt de laatste dag hebben. We gaan in de middag met de ferry weer naar het vaste land om nog een beetje van Vancouver te genieten. Morgenavond in pakken om weer naar …….. (huis willen we nog niet aan denken, de meiden uiteraard wel).